Friday 6 January 2017

Last days - december 2016

výhľad z balkóna na zasneženú krajinu
Nezdá sa vám, že keď je príroda a všetko naokolo pokryté snehom, tak to vyzerá oveľa kúzelnejšie ako obvykle? Možno to nie je len môj pocit, ale ak sa pozerám cez okno na tu nádheru, mám pokoj v srdci. December je magický, pretože nám po niekoľkých rokoch napadal sneh a tak zažívame posledné dni v roku na poriadnej kope snehu. Každý deň sa modlím, aby vydržal do Štedrého dňa, aj na ostatné dni, ktoré nás čakajú.
 -------------------------
Sneh mi pripomína detstvo. Nespomínam si na Vianoce bez snehu. Keď udrela poriadna zima, držala sa aj niekoľko týždňov (aj mesiacov). Jedným z mojich prianí pod stromček bol práve sneh a poriadna zima.
-------------------------
Bielu hmotu a zvuk ktorý cítim pod nohami, je tak príjemný. Tvár sa mi už určite červená, lebo mráz ma príjemne štípe na tvári. Kráčam po našej ulici a už sa neviem dočkať všetkých tých fotiek, ktoré stihnem nafotiť do konca roka. Konečne sme sa na Vianoce a polnočnú omšu brodili po snehu a to je úžasné.
 -------------------------
 Asi posledný týždeň pred novým rokom, som každý deň strávila aspoň hodinu prechádzania po vonku a nasávala ten studený vzduch do seba. Veľa som fotila portrétov, aj našu krajinu. Je výborné ak spojíte príjemné s užitočným. Silvestra som s rodinou strávila v pokoji domova, bez hlučného oslavovania, bez alkoholu a veľkého prežierania. Aj keď nepatrím medzi veľkých fanúšikov ohňostroja, užila som si ho presne o pol noci, po tom ako som si s rodičmi popriala všetko dobré do nového roka.
z fotografovania Hanky a jej výstupu na pozorovateľňu






fotené Hankou v silnej snehovej búrke



No comments:

Post a Comment