Sunday 1 January 2017

new year - resolutions


Včera, pred novým rokom, som si napísala zoznam cieľov, ktoré chcem v budúcom roku splniť. Teším sa na nové obdobie v živote a na to ako zapíšem prvú stranu listu knihy, ktorá dneškom začína.

Veľa ľudí si dáva každý rok predsavzatia, ktoré ale časom prestane plniť. Prečo je to tak?
Väčšina si dá ciele ako napr.: chcem schudnúť, prestanem fajčiť, chcem byť zdravší....atď. Každý vidí len cieľ, nie cestu za týmito predsavzatiami. Je dobré si na začiatku napísať veľký cieľ a pod neho kategóriu cieľov, ako ich splniť.

Moje predsavzatia na rok 2017 som si rozdelila na 2 kategórie a to: osobné a business a uvádzam vám niektoré z mojich predsavzatí, ktoré by som rada splnila.

OSOBNÉ - chcem niečo spraviť pre seba samu - začať pracovať na "self love"
- to chcem splniť častím zapisovaním  (jurnaling a blogging) - aspoň raz týždenne (aj častejšie)
- myslieť pozitívne
-denne: ďakovať za jedlo, veci a ľudí čo mám
             modliť sa a meditovať

BUSINESS
-vytvárať nové projekty
-fotiť a hľadať si zákazky na fotenie

Píše sa to ľahšie ako plní, ale pri dobrom nasadení sa dá všetko, čo si človek zaumieni. Držte prsty!

Aké novoročné predsavzatia si dávate vy? :)

Prajem vám radostný celý nový rok a a buďte hrdí na spomienky, ktoré si spravíte.

No comments:

Post a Comment