Tuesday 12 June 2018

May 2018

 (ak bol apríl biedny na fotky, tak máj je ešte biednejší) 

V máji nebolo pre mňa horšieho zistenia, keď som dopísala blogpost o apríli, že z mája nemám skoro žiadne fotky. Bol to presne posledný deň mája a už sa nič nedalo robiť. Práve som sa balila na cestu, ale to je už post o niečom inom. To je tak, keď si veci nechávam na poslednú chvíľu a hovorím si, že mám čas a v podstate ho nemám a potom plačem nad rozliatym mliekom.

V máji som veľa času strávila vonku, či už s neterkami, psom alebo na fotení. Napriek pribúdajúcim foteniam a práce na notebooku sa snažím aspoň raz ísť vonku na prechádzku. Máj bol horúci, mesiac  magický a hviezdy neskutočné žiarivé.

Moja biedna škoda, že som si až na konci mája uvedomila moju chybu a fotila som menej. Nevadí človek sa učí na vlastných chybách a stále má čas uvedomiť si to.
 





No comments:

Post a Comment