Monday 31 December 2018

September - October - November 2018

September 2018


 ☼
Ešte posledný deň letných prázdnin s nami trávi Elena. Máme kopec srandy vonku, lebo je nádherný slnečný deň. Od pondelka znova začína školský rok a v kútiku duše túžim po tom, aby som sa do školy aspoň na chvíľu mohla vrátiť.

Okrem striedania dní kedy fotím a kedy upravujem fotky, sa pomaly začínam baliť na západ, kde ma čakajú fotenia a hlavne jedno veľké SVADOBNÉ. Teším sa na každé jedno. Po pár dňoch voľna budem zasa vo svojom živle.

Je neskutočne teplo. Je viac ako polovica septembra a vo vlaku musia púšťať klímu, lebo inak sa to nedá vydržať. Kufor mám plný letných šiat a to som si skriňu už dávno vymenila za teplejšie oblečenie v nádejí, že sa konečne ochladí.

Sedíme v aute. Erik ma vezie na svadobné fotenie. Náladu mám nalomenú, pretože presne v tento deň od rána leje ako z krhly. V duchu sa modlím nech to nejako dopadne, pretože za takýchto dažďových podmienkach som ešte nikdy nefotila :o  ... Nakoniec svadba dopadla super, pretože ženích vymyslel miesto kam pôjdeme fotiť - do hotela v Nitre. A možno to ešte dopadlo lepšie, než by som si mohla myslieť. Fotky zo svadby si pozrite TU.






Október 2018


 ☼

Milujem cestovanie. Rada spoznávam nových ľudí, kultúru a miesta. Cestujem často a veľa. Väčšinou sú to cesty pracovné a neužívam si to tak ako by som chcela. Nie je to ako cestovať niekam s rodinou alebo priateľmi. Na týchto cestách som väčšinou sama. Po dvoch týždňoch opäť sedím vo vlaku a veziem sa domov a so sebou aj kopeeeec roboty. 

Sama som prekvapená ako mi cesta ubieha. Bude to asi tým, že sa teším domov a na prácu s fotkami a nielen to, ale aj na ďalšie svadby co ma ešte tento mesiac čakajú.


Fotím si svoje neterky. Najprv moje tri lásky v Ľubiši, keďže Stelka mala narodeniny a potom aj Elenku, také jesenné fotenie vonku.
 Od rána mi je veľmi zle. Dnes fotím poslednú svadbu tohto roku a ja sa cítim akoby ma prešiel kamión. Ani neviem ako som sa dostavila do Prešova a do obradnej siene. Ešte aj pár minút pred obradom som utekala na wc. Popravde si ani poriadne nepamätám ako som fotila svadobčanov. Našťastie keď sme došli do sály, prešlo to. Fotky z tejto svadby môžete vidieť TU.

Teplé dni striedali ešte teplejšie. Nakopená robota sa pomaly začala pohybovať dobrým smerom dopredu. Od septembra som nemala žiaden voľný deň a keď som sa pozrela do diára, ani ma žiaden nečakal.  










November 2018
 Na november som sa veľmi tešila. Konečne  fotím niečo iné a to vianočné fotenia. Bolo to zvláštne, pretože vonku bolo stále neskutočné teplo a moje vianočné fotenie vonku ako v lete bolo zábavné. (fotka tu)

 Zas a znova balím kufor do Trnavy. Ani na fotenia sa tak neteším ako na Erika, ktorého som nevidela ani nepamätám. Konečneee budeme spolu ♥

 Niekedy mám pocit, že mi fotenia spadnú do ruky ako dážď z neba. Popri rodinných vianočných foteniach sa mi naskytla možnosť ísť fotiť do Mama klubu v Trnave. Úžasná skúsenosť a ešte úžasnejší ľudia. Keďže o fotenie bol veľmi veľký záujem, dohodli sme si termín aj v decembri. 

Žiaľ z tohto mesiaca nemám žiadne fotky. Fotenia rodín ma tak vyčerpali, že som nemala čas nič iné fotiť. V podstate celý rok som málo fotila súkromne. Ale v decembri to napravím! 


Ďakujem , že ste došli s čítaním a sem. December bude príííííma!!! :)

No comments:

Post a Comment