Wednesday 2 January 2019

December 2018


 ☼
December u mňa začal vo veľkom. Neskutočné dlhé fotenia striedali ďalšie a ďalšie. Teda. Fotenia neboli až tak dlhé ako proces odovzdávania a spracovania fotiek. To bolo zdĺhavé. Keby sa dal čas aspoň niekedy na chvíľu spomaliť.
  ☼

 Čas pred Vianocami sme s Erikom trávili spolu. Aspoň chvíľu, keďže sa dlhooo neuvidíme. Keď sme spolu všetko je ako má. Keď sme spolu svet je lepší a krajší

  ☼

Na Štedrý deň tradične čakám, že nasneží. A ono to naozaj nasnežilo! Kráčať po snehu na polnočnú je také magické a stráviť Vianoce s rodinou je to najlepšie. Každý je zdraví a to je najdôležitejšie.

  ☼

Koniec je roka je za dverami. Na jednej strane som rada, že tento rok konči a neviem sa dočkať nového, na strane druhej mám pocit, že mi preletel pomedzi prsty. Troška mám pocit, že som nič dokopy tento rok nespravila, až kým si nepreklikám všetky fotenia, ktoré som tento rok mala.

Radšej vezmem do ruky papier a napíšem si nové predsavzatia a popritom popíjam čaj. Či sa mi nejaké podarí splniť, uvidíme o rok, ale už teraz viem, že chcem aby bol nasledujúci rok iný. Lepší, krajší, produktívnejší, menej lenivejší, viac akčnejší a plný lásky a pokoja.

Ja a Erik, Pečeňady 2018


















No comments:

Post a Comment